۱ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

اطلاعيه نهاد كتابخانه‌ها درباره رسيدگی به شكايات آزمون ۹۱

اطلاعيه نهاد كتابخانه‌ها درباره رسيدگی به شكايات آزمون ۹۱

معاونت برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌ها اعلام کرد داوطلبانی كه نسبت به آزمون استخدامی سال ۹۱ اعتراض دارند، می‌توانند از دوشنبه ۸ دی شكايت خود را از طريق مراجعه به پرتال نهاد كتابخانه‌ها ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت برنامه‌ريزی و نظارت راهبردی نهاد كتابخانه‌ها در اين اطلاعيه با اشاره به لزوم رسيدگی به شكايت‌های شركت‌كنندگان در آزمون استخدامی نهاد، اعلام کرد: آن دسته از داوطلباني كه در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ نهاد شركت كرده و به هر دليلی به نتايج اعلام شده اعتراض دارند، می‌توانند از روز دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ نسبت به ارائه موضوع شكايت خود اقدام كنند.

بر اساس اين اطلاعيه معترضان به آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ نهاد كتابخانه‌ها از روز دوشنبه ۸ دی ماه به مدت ۱۰ روز كاری می‌توانند با مراجعه به پرتال نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور به آدرس www.iranpl.ir به سامانه رسيدگی به شكايت‌های آزمون استخدامی نهاد كتابخانه‌ها مراجعه كرده و ضمن ثبت مشخصات خود نسبت به ارائه موضوع شكايت اقدام كنند.

در پايان اين اطلاعيه آمده است: پس از مهلت ياد شده و تجميع اطلاعات دريافتی، شورای رسيدگی به شكايت‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی به بررسی شكايات اقدام كرده و نتايج را به داوطلبان اعلام ‌می‌كند.

کد خبر 2447701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha